3 VECKOR I ETT INLÄGG



Igår kom jag på att jag hade glömt att berätta vad jag har gjort och vart jag har varit. Så det fick bli en bild ;) Jag vet inte vilken vecka de e men det borde va vecka 30 så nu e jag på landet.

Landet: På landet så ska man baara slappa & chilla så myycke man kan och det är precis de jag har gjort och det jag gör! ;) 

Öland: Vi hyrde stuga 1 vecka och bada hela dagarna och träffade vänner. Sen hyrde vi ett litet litet rum på ett pansionat (som ett vandrahem) i 2 dar fast det regnade hela tiden så det var inte så kul..

Så nu vet ni för det mesta som jag gjort untan bloggning.
Vad har ni gjort de senaste veckorna?

//Michan

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG HÄR!




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v