CALIPPO


Calippo jordgubb bästa frukosten när man har tappat matlusten. Jag tappade matlusten när vi var i Spanien så på morgonen när jag inte kunde få ner någonting så år jag calippo. Sedan när vi låg nere på stranden så blev jag alltid sugen på pommes frites så det blev min lunch. Calippo till frukost och Pommes Frites till lunch! ;)


Idag är det tisdag och jag måste städa mitt rum. Det ligger lite kläder här och där och på mitt skrivbord är det krig så det måste fixas innan jag åker till mitt andra land på torsdag. OBS jag kommer att ha med datan då, så det blir ändå några inlägg per dag.
Vilken är eran favvoglass?

/ Emma




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v