DAGENS LOOK

Detta har jag på mig idag. Köpte klänningen igår för bara 49:- vilket kap! Den är jätte skön men tyvärr lite genomskinlig så man får ha något under, men det är ju bra ändå!
Baseballjacka - Gina tricot | ny Klänning - Gina tricot 49:-

Nu är jag framme (eller jag har varit framme ett tag) men vi hade inte fixat internet då. Jag kommer vara kvar här ca en vecka och hoppas på att jag kommer ha roligt och ta många bilder. Idag har det ösregnat så jag hoppas det slutar. Vill bara säga Om någon kompis är intresserad av att komma ut hit nån dag, smsa!

ha det så bra nu så kanske vi ses ikväll. :)
/ Emma



  K A R O O F O T O -

svar: länkat er nu :)!

2010-07-29 @ 20:09:05
Hemsida: http://karoofoto.blogg.se/

  L O V I S A - foto

Jag har också en sån klänning, fast en svart! :)



sv; Tack! :)

2010-07-29 @ 21:30:46
Hemsida: http://fislovis.blogg.se/

  tove tapper

seent svar :$ ; aa , jagvet . superblont ! och haha , visst är filmerna braa ?! love them :)

2010-07-30 @ 13:17:13
Hemsida: http://ttappers.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v