FÖRE & EFTER PÅ RUMMET

Ursäkta för den enorma bilden..
Låt sidan ladda klart,
dra sedan med musen över bilden för att få se Efterbilden. :)

Idag har jag verkligen STORstädat mitt rum, Damsugigt, rensa gamla saker och kläder, satt upp en stång i garderoben där jag kan hänga kläder, bäddat sängen, dagit in alla kläder i garderoben och andra små saker. Det var jobbigt men ändå skönt att äntligen få det gjort! Det är därför jag inte bloggat så mycket idag. :)
Hur tycker ni rummet blev? bättre eller sämre? ;)
/ Emma

ANMÄL DIG TILL VECKANSBLOGG! :D




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v