HERE I AM - GÄSTBLOGGAR'N


Halloj i stugan!
Lovisa heter jag och bloggar på fislovis.blogg.se och det är jag som fick äran att vara gästbloggare nu under en vecka när Emma & Michan är borta. ;) Jag ska göra mitt bästa - jag är heelt oerfaren som gästbloggare ha ha! Ni får hjälpa mig!
... lite mer om mig? ...
Jasså, ni ville veta mera om mig? :D Gulligt av er. ;) Haha, jag heter som sagt Lovisa, är en glad och tokig 96:a bosatt i Eskilstuna. Är en fotonörd som, ja.... fotar. Jag har mina två katter, mina ögonstenar, som jag säkert kommer blogga om....

Finns det något ni vill att jag ska skriva om?
Typ som.... något i photoshop? något fotorelaterat? bloggdesign?.... skriv allt ni kommer på, och då menar jag verkligen allt!
okej, för att ni ska skriva några tips till mig vad jag kan skriva om.... får vi väl göra en liten tävling av det! Bland alla som skriver något jag kan skriva om lottar jag ut 1 vinnare som vinner en stor fet länkning i ett eget inlägg! Jag tipsar då alltså om din blogg i ett helt nytt inlägg = nya besökare =D.




  Jenny

du kan väl blogga om bloggdesigner, lite tips om hur man kan få det snyggt. Hur då brukar redigera dina bilder och sånt kanske? :)

2010-07-12 @ 14:18:23
Hemsida: http://posiitiv.blogg.se/

  ida myrin ♥

jättefin bloggdesign :)

2010-07-12 @ 15:39:18
Hemsida: http://myrins.blogg.se/

  klara

du kan till exempel blogga om hur man får till olika skärpor, bakgrunder och olika ljus när man fotar, lite photoshop-tips och bloggdesign-hjälp? du kanske kan göra en videoblogg om nånting också :]

2010-07-12 @ 17:33:39
Hemsida: http://klaruhs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v