MINA ROLIGA KISSAR

mina katter gör roliga 'miner' hela tiden. Två har dokumenterats:
Men det roligaste av allt är att varje gång jag ropar på dem så flyger svansen rakt upp! Det ser så roligt ut, när de småspringer mot mig med svansarna som... flaggstänger rakt upp. ;)



  G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

SVAR: Ja, någon av dem blir det. :)



P.S. Tack ska du ha för alla dina fina kommentarer du ger så ofta! <3 Du kanske tror att jag inte uppskattar dem men det gör jag verkligen. Bara det att jag inte hinner svara på kommentarer så ofta....

2010-07-12 @ 17:27:45
Hemsida: http://gilraen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v