PACKAT OCH KLART


Imorgon alltså! På förmiddagen imorgon åker jag till landet, hinner lägga in dagensklädsel innan jag åker. Jag kommer ha internet där uppe, men det är en sån där comviq surf grej så jag kan inte sitta vid datan hela tiden.

Men inlägg kommer det bli för jag har, photoshop, kamera, kamerasladd men ingen inspiration tyvärr. Men ni ger oss verkligen inspiration. varje liten kommentar och bloggälskling ger oss verkligen glädje! :)

Nu får ni ha en mysig kväll!

/ Emma

Glöm absolut inte frågestunden!
Vi vill ha massa roliga/knasiga/vanliga m.m frågor!
Klicka bara på bilden eller denna text för att komma till frågestunden! :)





Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v