LÖJTNANTSHJÄRTA

foto: emma

Nu har jag precis kommit hem från mitt landställe. Det va roligt där oh jag och min brorsa lekte med kusinerna. Här över är två foton jag tog där, jag tog inte alls många för jag hade inte dit! ;)
Jag kom också på att jag har fler bilder från när jag var i Dalarna som ni kan få se när jag har ont om bilder ;)
Ikväll ska jag äta billys pizza och kolla amezing race!

ciaoo /emma






Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v