LOVE STRUCK


V Faktory - LOVE STRUCK

Ett till musiktips! ^^ Jag tycker att sångaren låter precis som Darin men det är inte han!! Första gången när jag hörde den så tänkte jag typ "jaha det Darin som sjunger" men det var någon snubbe från V Faktory som sjöng =P

Och om några undrar hur jag hittar alla låtar såå är det ganska svårt att förklara, men för er som orkar att läsa så kan ni bara fortsätta att läsa.
Joo jag har ju en Youtube sida eller vad man kallar det (jag har det för att kunna lägga upp klipp på bloggen) och när jag är inloggad så brukar jag söka på några låtar som jag redan vet om. Och sen på framsidan/hemknappen så står det ju "rekomenderas för dig" och några klipp, de klippen som är där är liksom baserat på vilka sökningar jag gör och då kommer några musikklipp eller något annat upp så jag klickar på något klipp med en låt och den låten är kanske min nya favvolåt! 

NI MÅSTE INTE FÖRSTÅ VAD JAG HAR FÖRSÖKT ATT SKRIVA JAG FÖRSTÅR OM NI INTE FÖRSTÅR!! ;)

//Michan




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v