Presentation av mig själv


Jag tänkte presentera mig själv lite nogrannare. :) Jag heter Emma och jag föddes den 17 januari 1997 i Stockholm. Jag älskar glass, fotboll, olle hedberg och mina vänner. Men avskyr, hajar, sprutor, grodor och sniglar. 



Jag har en mamma och en pappa, Anne-Cathrine och Henrik. Jag har faktiskt också haft två kaniner men dom är tyvärr döda nu.. De hette iallafall Lina och Pepzie.


En bror har jag också, han heter Fredrik.


Jag och Michan har kännt varandra väldigt länge eftersom vi är sysslingar. Kan ni se vem som är vem?



Jag bara älskar att fotografera också såklart! Men det har kommit lite mer på senare år, ca 2 år sedan. Det roligaste att fota är porträtt i think. NÅGON SOM VILL?



Nu har jag faktiskt också skaffat linser, det är riktigt skönt ibland, tex på fotbollen! Mina glasögon som jag har här hemma är sönder i bågen. Fråga mig inte hur?

Okej, det har var lite smått knäpp fakta om mig! Hoppas ni gillar det :)
/Emma



  Fotograf Jeanette Lindvall

härliga bilder! :)



sv: Tack så jättemycket

Ha en fin kväll

Kram

2010-11-26 @ 20:25:19
Hemsida: http://phokuseramera.blogg.se/

  Ninnis fotoblogg

svar: tack så mycket!

2010-11-26 @ 20:25:34
Hemsida: http://missebonie.blogg.se/

  Hilda

Va med i månadens blogg,

http://tuffz.blogg.se/2010/november/veckans-blogg.html#comment



där kan du anmäla dig och kolla vad de är du ska göra, reglerna är jätte lätta!

2010-11-27 @ 09:13:36
Hemsida: http://tuffz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v