Idag är det dags för kalas.

Kan ni se någon skillnad på bilderna ovan? Vilken som är före och efter jag fixat mig till kalaset?

Sådär. Fixad och klar, nu kan festen börja.
Mamma ska firas ikväll så kan nog inte blogga så mycket direkt, men ni har ju fått några inlägg reddan idag, så ni får vara glada för dom. :)
/Emma



  E M M A - hobbyfotograf

Hej, vet inte om ni ids svara på detta. Men hur har ni fixat eran bakgrund? Har ni laddat hem, fotat/gjort själv? ;)



Kram! Tack på förhand! :)

2010-10-30 @ 21:26:00
Hemsida: http://eaphoto.blogg.se/

  M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Nu finns det en film från tävlingen jag hade idag. Om du klickar på filmen så det kommer upp i ett nytt fönster kommer du till min kanal på youtube. Där har jag en del andra klipp från tävlingen också! :)

2010-10-30 @ 21:52:57
Hemsida: http://lovliie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v