2 RANDOM

Igår var det min födelsedag och om sanningen ska fram så har jag bara 2 bilder att bjuda på från dagen. 

Kvällens resturangoutfit


Och en bild på mig när jag tar en stoor bit från min gooda tårta! (med mamma i bakgrunden)


Kan ni förstå hur trevligt jag hade? Kanske inte men mycket trevligt var det!
Det här inlägget blev ganska tråkigt (jag vet) men men..

Vill också tacka alla läsare som har grattat mig. TACK så mycket :D
//Michan



  julia lövholm

GRATTIS! :)

2011-04-03 @ 11:59:06
Hemsida: http://ticktacktjejen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v