JORDGUBBSPANNACOTTA ÄR MUMS


Nu tänker ni säkert att min familj är en riktig gottegris (och det är iochförsig rätt) men denna gång har vi en anledning. Min kära bror fyller faktiskt sjutton! Så grattis till honom. Detta firade vi med jordgubbspannacotta och det var verkligen MUMS!

Tack till 50 premisar, fortsätt så! :D
/Emma



  Greta

Jätte söt blogg!

Allt bra? :D

2011-04-21 @ 21:58:01
Hemsida: http://keemas.blogg.se/

  Louise

Hej!

Du jag undrar hur ni eller du gör för att få så bra kvalité som möjligt på bilderna när ni lägger upp dem på bloggen!? Mina bilder blir alltid ganska oskarpa och lite suddiga, har testat några olika sätt att spara bilden i i elements 8 men det fungerar inte så bra! In get verkar hjälpa! Men nu såg jag att jag har samma photoshop och samma kamera som ni så om det fungerar för er så borde det ju fungera för mig eller hur!?

Skulle bli väldigt glad om du skulle vilja hjälpa mig med hur jag ska göra, Tack på för hand!

Kram:)

2011-04-21 @ 22:36:08
Hemsida: http://louisecarolin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v