Det är väll inte för sent med TOMTAR?

foto | Michan

Tänkte att det var dags för mina små vita tomtar (?) att få vara med på bloggen. Förra året så satt jag ett antal timmar och gjorde 12 styckna av dem. Väldigt pilligt men roligt ^^

Själv så är jag en liten pysselmänniska, kan sitta och göra små pilliga saker väldigt länge. Är ni också små pysselmänniskor?
//Michan



  M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Det finns i ps från början :) Nu var jag dock tvungen att uppdatera när jag köpte min d90 :)

2011-01-02 @ 16:18:02
Hemsida: http://lovliie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v