SLAPPDAG MED BOXERN


Fick värsta lusten att bara lägga mig framför tv:n och slappa hela dan (eller det som var kvar av dan) Så det blev 2 filmer som vi hade spelat in på vår boxxxer. En humor och en mer dramatisk. Båda är jättebra så jag rekomenderar båda! ;)




//Michan



  Naaaan

sv;Jag har länkat dit? Jag skrev ju i börjat och "den finnas att köpa här" och på här:et finns det en länk men jag kan länga mer tydligt om ni vill de :)

2011-01-19 @ 14:44:00
Hemsida: http://naaaan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v