BOOKS


Fyra böcker som jag köpte. Kommer läsa de under sommaren, förresten vet ni? Jag ska till turkiet imorgon så jag kommer inte kunna blogga nästa vecka men vi får hoppas på att Michan kommer göra det! (Ni kan ju alltid tjata lite på henne) ;) 

/Emma



  Sofia - Foto, mode & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till och ha en bra dag :)

2011-07-01 @ 15:19:05
Hemsida: http://smnmode.blogg.se/

  Sara

Hungerspelen Ä-G-E-R! Den är verkligen jättejättebra, hoppas du gillar den :)

2011-07-01 @ 15:41:26

  siri

Har läst både hungerspelen och här ligger jag och blöder.

Håller med sara om att den äger! Så himla bra verkligen!

Här ligger jag och blöder är också skitbra. fick den i julklapp i år och läste ut den på juldagen, hihi :)

2011-07-02 @ 00:51:52
Hemsida: http://hejjagalskardig.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v