FOTOTÄVLING PÅMINELSE


Nu är det så att det endast är sex personer anmälda till fototävlingen och 16 st som har gillat inlägget på bloglovin. Förstår inte riktigt varför man gillar inlägget om man inte är med i tävlingen så kom igen, anmäl er och vinn valfri blixtdiffusor eller diffusor. Skit bra pris om man får säga det själv! :D

Blixtdiffusor/diffusor:
Blixtdiffusorn sätter man på en "köpt blixt". Blixtdiffusorn ger ett mildare ljus och minskar skuggor. (Inte lika platt ljus som en vanlig blixt). Diffusorn kan man sätta på en pop-upblixt. Alltså en sådan som sitter fast i kameran. En diffusor minskar skuggor, ger ett mildare ljus och det uppstår färre ljusafläckar.

Så vill du vara med i tävlingen så kan du klicka hääääääääääääääääääääääär.






  Jessica Fotar

Kan vara att man gör som jag;

Gillar inlägget för att hitta tillbaka medans man försöker få den där perfekta sommarbilden ^^



Men nu har jag hittat min perfekta bild och har anmält mig :)

2011-06-18 @ 17:09:45
Hemsida: http://jessicafotar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v