GRÖNAN


Idag var det min(Emmas) tur att åka till gröna lund. Vi åkte många roliga åkattraktioner och även twister. Som ni ser på bilderna så vann vi choklad!!!! Så grymt lyckliga vi blev. 5 / person var det som gällde. Vi fick faktiskt de där hammarna också av några gubbar, tack! :)

Tänkte svara på en fråga också: Kan ni visa hur man får actions till photoshop?
svar: Tyvärr så går det inte att få actions till photoshop elements(som vi då har) så om du vill veta hur man gör tipsar jag dig att gå in på tinkerbella.blogg.se och kika!

/Emma



  siri

Hej! Jag var också på grönan idag! Hade jag vetat att du också var där hade jag hållit utkik efter dig ;)

men vilken tid var du där?

Kram

2011-06-16 @ 23:02:24
Hemsida: http://hejjagalskardig.blogg.se/

  Mathilda

Sv: Kan jag tänka mig.

2011-06-17 @ 00:36:58
Hemsida: http://photoandi.blogg.se/

  siri

Jag var också där från tolv till nio! Det hade varit kul att träffa dig :(

2011-06-17 @ 14:56:46

  siri

självklart ;)

2011-06-17 @ 17:05:41

  siri

Gärna! Hoppas bara att jag kan komma då :D

2011-06-17 @ 17:38:50


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v