HUR JAG FOTAT BUBBELBILDERNA

Det var en tjej som ville veta hur jag tagit dessa bilder och så snäll som jag är så ska jag självklart visa henne/er hur jag gjort. --->

Ni ställer fram två glas med kolsyrat vatten/läsk. Bäst ljus får ni vid fönstret. Ställ sedan kameran på ett stativ framför glasen.

För att få lite mer liv i bubblorna så kan ni hälla över lite vatten från ena glaset till det andra och samtidigt ta kort.


I efterhand så har jag gjort bilden mer blå och beskärt den. Hoppas ni förstog, annars kan ni bara fråga!
/Emma



  Louise

Hej! Ville bara säga att det här är världens bästa blogg:) Man blir så glad av er två. Ni klagar aldrig i era inlägg och det är jättebra, ni ger tips, era videoinlägg är kul att titta på och allt i bloggen är så proffsigt och skönt. Fortsätt blogga!

En fråga bara, hur många läsare har ni per dag?

Ha det bra;)

KRAAAAAAAAAAAAAAM !<3

2011-06-23 @ 15:04:43

  lovisa [foto & vardag]

SV: ok, kan du inte fråga henne, eller att hon svarar :)

2011-06-23 @ 15:12:07
Hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v