GULLIGA LÄSARE VI HAR

"Hej! Jag heter Moa och är 13 år. Jag måste bara säga att eran blogg är jätte jätte jätte jätte jätte jättebra och att jag är erat största fan. Är alltid uppdaterad så jag kan se om ni skrivit några nya inlägg. Ni är mina förebilder och ser verkligen upp till er. Snälla snälla gör en Emma och Michan show snart!! 
Kram erat största fan
."

Titta vilken söt läsare! Vi fick ett mail av en gullig liten läsare för ett tag sedan. Alltid kul att få en gullig text eller vad som helst från en läsare. :) Tack.
Vill ni också skicka in något till oss: [email protected]






  sophie

hej vad gör ni? :)

2011-03-25 @ 19:21:31
Hemsida: http://sophhhiesmode.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v