INKÖPT


Randig tröja: Cubus | Gul tröja: Cubus | Svart linne: H&M | Svarta&lila kortbyxor: H&M | Örhängen: JC

Det här är vad jag fick hem från det "stora" shoppa-loss kalaset i Skärholmen. Blev väldigt nöjd med allt! Byxorna har jag suktat på internet ett tag så jag hade ett stort leénde när jag kom ut från H&M. Det som är lite synd när man köper sommarkläder är att de tyvärr inte kan användas på vintern.. Vill använda nu!!

Någon som håller med mig?

//Michan



  Petra-[Foto & Vardag] ♥

Tävling i min blogg:) tema vårkäsnlor:)

http://poxx.blogg.se/2011/march/tavling-2.html

2011-03-28 @ 22:56:22
Hemsida: http://poxx.blogg.se/

  Ida

Kan du inte visa något på? Speciellt de linnet? :D snälla

2011-03-29 @ 17:41:50


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v