PEACE TO THE WORLD


foto & modell: Michan | Nikon D5000

Gissa vem det är som sitter och spelar gamla datorspel och lyssnar på gamla skivor. Jag tror att de flesta gissar på mig... Rätt!! Sjuklingen Michan sitter ensam hemma och käkar halstabletter. På något sätt så tar mjölken slut varje gång jag är sjuk så jag kan inte göra O'boy. Livet är inte rättvist...
Och jag missar pastan med laxsås och räkor i skolan!! Det är verkligen inte rättvist.
//Michan



  Haidi Jakobsson

ååh vad jag blev sugen på b&j av att se bilden i din header :D

2011-11-23 @ 13:47:46
Hemsida: http://haidisblog.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v