29/9/2011

Visste ni att jag hade namnsdag igår? Jag visste det själv men glömde bort det tills en av mina snillevänner sa "Grattis på namnsdagen!". Senare så blev det en mysig eftermiddag i stan.


Jag åkte tunelbana in till stan där jag skulle möta upp med mamma vid hennes jobb.


Eftersom att det var min namnsdag så ville mamma att jag skulle få köpa något så jag kom ut ur H&M med en stor kasse. Sedan blev det en panini på Tully's Coffee, mums!


Efter det blev det en litet glass som eftertätt, perfekt till en eftermiddag i slutet av september. Igentligen åkte jag till stan för att följa med mamma på en mini konsär med mammas kör och ett litet band, så vi slutade dagen med lite skön musik.

En mycket bra namnsdag enligt mig ^^
//Michan


PS. Tack för 80 premisar!



  Dorotea

jättefin blogg :)

2011-09-30 @ 19:52:06
Hemsida: http://doroteajonason.blogg.se/

  Julia Lövholm

Hejj... Asså, snälla snälla snälla kan ni hjälpa mig med att göra en design till min blogg? Jag har aldrig någon fin! :(

Och ni är så himla bra på det! <3 /Julia

(Grattis på namstagen i efterskott)

2011-09-30 @ 22:29:22
Hemsida: http://julialovholm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v