.FREDAG

Hejsan! Det är fredag och det är riktigt najjs. Ska nog försöka hitta en roligt film att titta på så att jag kan mysa ner mig och chilla lite. Men innan dess så tänkte jag berätta lite saker om mig själv: vad jag har kunnat/kan/vil lära mig.

Har kunnat
Tro det eller ej men jag har kunnat spela både fiol & tvärflöjt. Hade t.o.m konsärer! De var med ett 20 tal andra men det var ju jag som var mittpunkten. (enligt mina föräldrar)


Jag kan
Det är faktiskt så att jag kan Soduka/lösa Sudoku. Är på nivå "stenhårt" ska ni veta, så det är ett rikitg snille som skriver här!


En sak jag vill lära mig
Jag skulle tycka att det vore riktigt häftigt att lära sig att åka skateboard. Men det känns som alla stirrar på en innifrån husen, så jag får lära mig på en avskild plats där ingen är på helgerna....
Skolan.


//Michan




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v