FRÅGOR OM PHOTOSHOP



Tack så mycket för komentaren! Här kommer dina svar :)

SVAR:

Var/Hur: Det är inte så svårt att köpa Photoshop faktiskt. Du kan antingen köpa det på någon hemsida ex. elgiganten.secdon.com eller en sida speciellt för photoshop success.adobe.com. Då borde du få hem ett paket med en installeringsskiva. Annars kan du gå till din närmaste elektronikbutik och kolla om de har photoshop ex. Media Markt, Elgiganten mm.

Vilket jag har/Vart jag köpte det: Det photoshop som jag har köpte mina föräldrar för några år sen och vad jag har hört av dem så beställde de den på en hemsida. De var inte 100% säkra på vilken, men själv så tror jag att det var på elgiganten.se eftersom när jag sökte så kom precis samma photoshop paket fram, nämnligen Adobe Photoshop 8 & Premiere 8. Premiere är ett filmredigeringsprogram men jag använder det inte eftersom jag själv tycker att det suger! (väldigt segt, hakkar och är svår att förstå)

Jag vet att det blev en väldans massa text men jag hoppas att det gav svar på dina frågor. Om du/ni undrar något mer så är det bara att skicka iväg en liten komentar :)
//Michan

 




  Sophia Örtengren

Vad använder ni för redigeringsprogram bär ni fixar era filmer? Det stod att ni inte använder adobe premier... Vart kan man köpa det program ni använder? :)

2012-02-01 @ 22:56:36
Hemsida: http://photosbysophia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v