REDIGERINGSTIPS


Det rosa lagret ser lila ut i videon men det ska vara mer rosa blandat med grå.

Det var väldigt roligt att det var så många som tyckte om bilderna med den nya redigeringen och ville veta hur jag gjort. Så för enkelhetens skull så gjorde jag en liten video åt er. Jag är ledsen ifall det hakkar eller är supersuddigt, min inspelare är inte den bästa, ni kanske har förslag på inspelare som är bättre?
//Michan



  Agnes

Bra video och tips! :D

2012-01-29 @ 14:45:37
Hemsida: http://eagnes.blogg.se/

  EMMA

HEJ! jätte fina bilder!

Men jag skulle bli hur glad som helst om du gjorde ett inlägg om hur man köper photo shop. vilket du har köpt och var.!

tack så jätte mycket

2012-01-30 @ 20:20:29


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v