grh



Vänta tills sidan har laddad klart, håll sen musen över bilden.

En av mina påbörjade illustrationer är klara ^^ Det skändes som om jag behövde bli klar med någon av dem och här får ni då se det muppade resultatet av en. Den är inte alls lik orginalet men jag blev ändå rätt nöjd! Bilden föreställer Jordan Witzigreuter eller The Ready Set som är hans artistnamn.

När jag visade er en sneak peak på illustrationen så lovade jag att den som kunde se vem de var skulle få en länk. Så den som komenterade det rätta svaret först var Sarah :)
//Michan




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]