100 spänn, tack!

Gissa vem som var tvungen att bära hem en stor gitarr på ryggen på vägen hem från skolan! *alla pekar på mig* RÄTT! -__- Den är till min brorsas band när de ska spela i helgen. Och såklart skulle jag vara den duktiga och snälla lillasystern som hämtade den från skolan.. (de behövde låna den)
Jag ska lugnt få betalt för det här!!

Bild i rörelse :O
//Michan



  Micaela

Hej sysslingarna!



Nu har jag ytterligare en fråga, och det är: Hur får man bakgrund bakom sin personliga meny? Om ni kikar in på min blogg och kollar i menyn fattar ni vad jag menar. Tacksam för svar! :)

2010-12-03 @ 21:23:41
Hemsida: http://micaelasfoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v