BÅTTUR I DEN LILLA SJÖN



I morse så åkte vi ut med vår lilla rodbåt ut på sjön. Först var jag lite orolig att båten skulle välta eller något sånt men det gick baaara bra. Och som ni ser så fick jag ro lite men det skulle jag inte ha gjort för nu har jag 2 stora blåsor på händerna!
Visst gör det ont att få blåsor?

//Michan



  ELLEN AHL AXELSSON

sv: jag har gjort den i photoshop och sedan gjort den till en bildlänk, mouseover (:

2010-07-28 @ 18:50:25
Hemsida: http://byellen.se/

  Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

jättemysig blogg! Ska vi kanske följa varandra via bloglovin? :)

2010-07-28 @ 20:35:47
Hemsida: http://kajsabjarang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v