BILDER FRÅN BADET IDAG

Bilder från idag helt enkelt! Vi badade (jag och pappa badade) och jag hoppa från bryggan niiiice. Kasta boll och allt möjligt! Titta och njuuuut. :)

Bolla i vattnet! :)
Glass såklart! :)
Plums i vattnet! :)

Hoppas denna värme håller i säg hela veckan om inte värmare. ÄLSKAR VÄRME, man kan bada, vara ute hela dagen, gå i linne och shorts, och massa mer.

Om ca 25 minuter så är det Spanien -Tyskland HEJA SPANIEN! Men jag tror tyvärr att Tyskland vinner, dom har spelat otroligt bra detta VM även fast jag inte vill erkänna det. Men vi hoppas på spanien nu!
Vilka hejar ni på? Spanien eller Tyskland?
/ Emma

Ställ massa frågor i vår frågestund NU.
Design frågor? Photoshop frågor? Sysslingarna frågor? Sport frågor? Knasiga frågor?
Ja vad som helst! Vi svarar på allt! :)
Klicka bara på bilden eller denna text för att komma dit :)




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v