BLOGGTIPS

Jag läser många bloggar på bloglovin så jag tänkte att jag kunde tipsa er om olika bloggar ibland. Hoppas ni uppskattar det.

Denna gång tipsar jag om Ctinas foto och illustrationsblogg. Hon kommer även börja blogga mer om mode. Men hennes illustration och teckningar är helt otroliga, tänk om man skulle kunna ha den kreativiteten som hon har. Nu tycker jag att ni ska ta och kika in i hennes blogg och kanske även som jag följa hennes nlogg via bloglovin. :)
Tycker ni att jag ska fortsätta med att tipsa om bloggar? :)

/ Emma



  ida

kolla bloggen ;)

2010-07-26 @ 22:27:28
Hemsida: http://iddas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v