UTMANADE


Vi blev utmanade utav: fislovis
Regler:
De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet. Sen ska man göra en lista med de man själv vill utmana, med länkar och allt ^^ Sen kommenterar man de bloggarna och säger att de är utmanade + en länk till inlägget :)

6 saker ni inte visste om oss:

- Jag Emma hatar bromsar. Dom är så otäcka. Dom flyger runt och biter kött utav alla. juuuuw, har inte blivit biten av någon än och det är jag stolt över.

- Jag Michan hatar när man kallar mig Majken. Det låter bara riktigt fel enligt mig! Jag ska bli kallad för Michan och ingeet annat! Min bror retar mig med att säga Majken hela tiden så det har blivit mitt hatnamn.

- Jag Emma ÄLSKAR xavi, pedro och villa i spanien. Dom är bäst! xavi är bäst på att passa, villa bäst på att göra mål och pedro bäst att skjuta med båda fötterna :)

- Jag Michan plågar mina mobiler. näää, men det är så att ibland när jag tar upp mobilen så ser jag att det har fått en repa eller bukla, och jag fattar inte hur de har kommit! Jag fick min mobil i vintras fast med alla repor och sånt den har så ser det ut som om jag har haft den i några år.

- Jag Emma kan knäcka (så det låter knäck) Mina fingrar, mina handleder, min rygg och min nacke, har jag glömt något? Haha, alla mina kompisar tycker typ det är vidrigt när jag knäcker. hihi Kan ni knäcka något?

- Jag Michan blir lätt irreterad om jag blir väckt när jag är ledig. Om det är helg t.ex. och Jonte väcker mig med sitt pianospel så blir jag förbannad och blir sur hela morgonen. Jag blir inte glad fören på eftermiddan.

Vi utmanar: LolloFreiman och BloggByAdde ;)



  Micaela - Gör Gratis Designer

Min brorsa kallar mig också Majken! Usch vad jag hatar att bli kallad det!

2010-09-28 @ 21:05:58
Hemsida: http://micaelasfoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v