HEADERS GENOM [emma] TIDERNA

Jag och Michan har ju inte bloggat med varandra så jätte länge så jag tänkte visa er dom designerna jag [emma] har haft genom tiderna.
1. min första design.
Detta var min första design någonsin. Den blev inte direkt snygg, punkt slut.
2. min andra design.
Den gjorde jag och min kompis Frida tillsammans, eller jag gjorde den och hon var min assistent på bilderna.



3. min sista design på den bloggen
Den här designen hann jag inte ha så länge för det var dags för mitt bloggbyte.
4. min första design på emmasbabbel
Nu började mitt fotointresse verkligen komma fram. Den sommaren fick jag min kompaktkamera.
5. min andra design och min sista design på den bloggen
Nu hade verkligen fotografiintresset kommit fram och jag älskade att fotografera

6. min första design på emasfoton.blogg.se
Nu byte jag blogg för jag ville verkligen visa mina foton för alla
7. min andra design här.
Ville ha en enkel design denna gång
8. tredje designen på emasfoton
Älskade den bilden på mig då så den fick det bli i headern (Michan fotade den på mig)
9. min sista design på emasfoton
Ville ha något sommrigt egentligen men den blev ganska trist.
10. nu började sysslingarnas
Vår första design på sysslingarnas. Den vart fin men den kanske inte riktigt stog för det vi bloggade om.
11. vår förra design
Den vart mycket finare än den första på sysslingarnas.
12. vår nuvarande design
Den designen står verkligen för det vi bloggar om. Tänk vad vi utvecklas i designarbete.
VILKEN ÄR DIN FAVORIT?

/ Emma



  Celine :D

Hej! tack Emma för det du skrev på inlägget om midsommar :D ni är också jätte snälla :D Fin blogg

2010-06-26 @ 18:30:51

  celine

Hej! Tack Emma för det du skrev på tidigare inlägg om midsommar :) ni är också jätte snälla:D Fin blogg<33

2010-06-26 @ 18:33:01

  klara

alla e jättefina, men var inte dom två första på sorsohozz.blogg.se ? :O :)

2010-06-26 @ 22:17:57
Hemsida: http://klaruhs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v