Fotobok


Äntligen har min video laddat klart! Ja, ett litet sent första inlägg för idag men det är ju en video så det är bra! Jag fick en fotobok igår och jag och Frida visar upp den.

Vad tyckte ni om den?
/Emma



  Anonym

haha, köttbullskorv;)

2010-11-24 @ 21:17:14

  micaela

Jättefin fotobok!



Jag har en fråga om bloggdesign! Jag har en fotoblogg, som ni har, och håller nu på med designen och jag försöker att få själva bakgrunden på bloggen att även ligga bakom headern och så vill jag att headern ska sitta ihop med resterande inlägg. Jag har hållt på med margin och padding hur mycket somhelst men det är omöjligt! Börjar tappa tålamodet på det här nu, och uppskattar er hjälp!

2010-11-25 @ 15:37:14
Hemsida: http://micaelasfoto.blogg.se/

  M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack!

2010-11-25 @ 20:14:48
Hemsida: http://lovliie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v