Sälja designer?

Jag (Emma) behöver pengar till ett nytt objektiv och jag vet inte riktigt hur jag ska spara. Så jag tänkte att jag kanske kan börja sälja designer? Isåfall till ett hyffsat billigt pris men ändå inte 20 kr liksom.

Jag tänkte
- Sälja dom mellan kanske 50 kr, det bror på vad ni vill ha?
- Ni får välja hur ni vill ha designen + att ni skickar bilder

Om jag nu gör det här så får ni mer information senare. Så frågan är:
Om jag skulle börja sälja designer, skulle ni vilja köpa någon då?
Och vad tycker ni är ett rimligt pris?
/Emma



  Ninnis fotoblogg

svar: det ska försöka fixas:)

2010-10-11 @ 18:35:42
Hemsida: http://missebonie.blogg.se/

  Anonym

det ska nog gå:) men då kanske du får börja med ett lite lägre pris och sen höjja:P



2010-10-12 @ 07:46:31

  FREIMAN - [FOTOBLOGG]

Tycker absolut du ska börja sälja! Håller med den anonyma, du får nog börja med lite lägre, men 50kr är billigt & bra så det är nog ett bra "startpris". Om många köper kan du ju alltid höja priset lite grann :D Lycka till!

2010-10-13 @ 08:03:53
Hemsida: http://freiman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v