5 PUNKTER OM MIG



1. Jag är en stooor brödälskare. Jag älskar mjuka, färska, vita, mörka, knapriga, saftiga (?) och många andra sortes bröd.

2. Nu för tiden så har jag märkt att jag gillar filmer som utspelar sig runt 1900-talet. Exempel: Pearl Harbor, Titanic, King Kong & Benjamin Buttons Otroliga Liv.

3. När jag gick i femman så var jag ett stort fan av Titanic (gillar den fortfarande) så jag köpte en stor affish och satte upp den mitt i rummet.

4. Ibland kan jag ha sjukt svårt att bestämma saker och ting. Kommer ni ihåg när jag skrev ett inlägg om att jag hade köpt ett par ramar? Jag har fortfarande inte valt vilka bilder jag ska ha i dem...

5. På morgorna så tar jag så mycket tid på att bli klar så jag får alltid skynda mig till skolan, och då glömmer jag lätt saker. Som idag glömde jag mina gymnastikkläder. Men som tur är så kommer jag alltid minst 1 minut innan lektionen börjar ^^

Känner ni igen er själva i någon punkt?
//Michan




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v