DAGS FÖR FILM

Jag känner mig väldigt lat idag, jag har inte ens lagt upp en egen bild i något inlägg. Så för att sluta dagen så tänker jag ta en bild från google.



Nu är det dags för denna familj att gå ner och kolla på The Curious Case Of Benjamin Buttom (Benjamon Buttoms otroliga liv) nere i vår ny-renoverade källare. Myyysigt! God Natt så ses vi imorgon!
//Michan



  ANNA'S FOTO

Sv: Vilken tur att det inte är så lång tid kar tills du gör det då ;)

2011-04-03 @ 09:54:32
Hemsida: http://annasfoto.webblogg.se/

  Julia Lövholm!

Hej Michan och Emma!

Ni har en jätte fin blogg! :)

Den här bloggen ska jag tippsa om i min skola! :D

jag har också en blogg som heter ticktacktjejen.blogg.se

Den är INTE lika bra som eran ska jag bara säga ;)

Kram Julia Lövholm!



PS, Hoppas vi ses snart :)

2011-04-03 @ 11:57:32
Hemsida: http://ticktacktjejen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v