JULKALENDER 2011 - LUCKA 6


I dagens lucka är det en tävling som gäller! Ni har chansen att vinna en enkel väggalmenacka i A4 storlek från photobox.se. Vem vill inte ha en personlig almenacka med egna bilder. Varför inte ge den i julklapp till någon ni tycker om? :)

För att tävla behöver du gilla photobox på facebook och sedan kommentera detta inlägg.  ett + är motivering! (Om ni vill får ni gärna gilla på bloglovin (inget måste). Glöm ej mailadress!!!!!!!!!!!!!!

Tävling Avslutad! Grattis Annica!



  Linda

Är med! :) Skulle vara ganska coolt att ge bort en almanacka till någon i julklapp som är designad helt själv!

2011-12-06 @ 09:29:26
Hemsida: http://lindassphoto.blogg.se/

  Linnea (FOTO)

Jag är med och om jag fick äran att vinna kalendern så skulle jag ge den till mamma och pappa i julklapp och det skulle vara kul om dom fick en kalender på deras barn på :)

2011-12-06 @ 09:37:29
Hemsida: http://enlinnea.webblogg.se/

  Evelina

Jag är med! :D Skulle fylla den med massa fina vinterbilder och ge bort i julklapp eller present :)

2011-12-06 @ 11:07:45
Hemsida: http://evelinadee.blogg.se/

  Rebecka Åström

Jag skulle vilja vinna eftersom jag inte skaffat mig någon kalender ännu eftersom det inte finns någon som passar mig, jag vill ha en personlig där det finns mina bilder och det jag gillar :-)

2011-12-06 @ 13:52:05
Hemsida: http://rande.webblogg.se/

  Annica

hejsan :) !! jag är med och tävlar och jag har gillat det här inlägget på bloglovin :) Min motevering lyder:

Jag har lätt för att komma ihåg saker men när det gäller att komma ihåg högtider och födelsedagar så kopplar inte riktigt min hjärna :P Jag skulle kunna lära mig att komma ihåg viktiga datum t.ex när mina träningar är så att jag skulle kunna svara på det när mina kompisar undrar och dessutom dela de fantastiska bilderna med min famlij eller varför inte ge bort almenackenn till min farmor som älskar sin katt och bara sätta in kattbilder :) Många idder som jag har kommit på , det vore en ära att få den men även är det en ära att få läsa er blogg , kenza varning oj oj ! :)

2011-12-06 @ 15:00:45

  fanny

hej!

jag skulle jättegärna vilja vinna almenackan och ge den till min mormor och morfar i julklapp fylld med bilder på bland annat jag och mina kusiner (alla deras barnbarn i det fallet), roliga/knasiga bilder på dom och fina bilder som jag har tagit under det enda år jag haft min kamera, jag vet att dom skulle uppskatta det jättemycket!

tack på förhand!:)

2011-12-06 @ 15:42:09
Hemsida: http://fannyutanq.blogg.se/

  Camilla

Jag är med och tävlar :D

Motivering - jag skulle hevöva en almenacka med mina egna bilder för först komma ihåg saker ( det är jag jätte dålig på ) och hur kul är det inte att kolla på sinna egna bilder?

Jag skulle ha vinterbilder i den eller favoritbilderna från 2011. Och det blir ett stortplus att kommaihåg saker och se sinna favoritbilder varje dag? - Det tycker ialafall jag, så jag är med och tävlar :)



MVH :P

2011-12-06 @ 16:28:20

  Mathilda<3

Jag är med har gillat på facebook.

Motivering: Jag skulle vilja vinna för att jag har aldrig vunnit någon tävling förut och det skulle vara jätte kul att vinna. Jag skulle ge kalendern till min familj. Varje år har vi en kalender och det skulle vara kul om mina bilder skulle få vara med i den. Det skulle vara C O O L T :D

2011-12-06 @ 16:58:20
Hemsida: http://grahnforever.blogg.se/

  OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Jag är med&har gillat.

Jag skulle fylla min med mina egna bilder, och sedan ge till mamma&pappa i julklapp. :D

2011-12-06 @ 18:30:10
Hemsida: http://oliviasphotolife.blogg.se/

  ida [foto]

Jag är med och tävlar! :)

Jag skulle vilja vinna en så att jag kunde ge den till min mamma på julafton med några bilder under året. :)

2011-12-06 @ 19:26:34
Hemsida: http://idaandherlife.blogg.se/

  claudia

jag är med:D



älskar att fota och tänk att vakna upp med sina egna bilder på bäggen, som ger inspiration när man är ledsen.

2011-12-06 @ 20:17:11
Hemsida: http://claudiiasfoto.blogg.se/

  Emma S

Hej! Jag har gillat och delat! :)



Motevering: Varför just jag ska vinna är för att kunna ge bort fotoboken med mina egna sprängdfyllda bilder och sedan slå in i det finaste present pappret och ge till världens mest underbara personer mina föräldrar! de förtjärnar en bok med en massa fina minnen och annat kul. Därför vill jag vinna! Kram.

2011-12-06 @ 21:05:28

  Jessica

Hej! Jag skulle lägga alla mina finaste bilder i den och ge i julklapp åt någon :D skulle vara super kul att vinna!:)

2011-12-06 @ 21:21:17
Hemsida: http://jesiika.devote.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v