DAGEN SOM KRYLLAR MED HJÄRTAN



Som sagt så är det ju Alla Hjärtans Dag idag. Så fort man kom till skolan så blev man chockad av alla pappershjärtan som var exakt överallt! Det råkade också komma ett litet härta på min jacka. hihi.

Men annars så har man firat med våfflor som gjordes av mig. Sen fick man då ett biokort från mamma och en ask gélehjärtan ändå från mormor & morfar i Småland. Tusen tack! Och är det bara jag eller har ni också fått enormt många gélehjärtan idag?
Och ni som älskar vår blogg kan gärna lägga till oss på bloglovin!bloglovin
//Michan



  Denise

Hej, skulle vara jättesnällt om du kunde kika in på min blogg och svara på frågan som finns i inlägget. Det är till mitt fördjupningsarbete i Svenska A på gymnasiet jag behöver veta din åsikt! Tack i förhand och Glad alla hjärtans dag!

2011-02-14 @ 19:31:10
Hemsida: http://photobydenise.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v