I LIKE THIS PICTURE

Foto: Emma (jag) | Modell: Frida Johansson | Nikon D5000

Nu när skolan drar igång måste nu förstå att vi inte hinner göra lika många inlägg men det är nog samma för er. Iallafall så är denna bilden en av mina favoriter från fotograferingen, men inte min absoluta favorit. Gillar hennes uttryck och hur hon håller händerna. Alltid trevligt med feedback? :)
/Emma




  A L M A S F O T O ♥

sv, Tack! :D

2011-01-12 @ 17:39:04
Hemsida: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

  Emma

Nu har jag frågestund på bloggen. Om du vill ställa en fråga är det bara att kommentera! Jag ger svar imorgon :)



Tack på förhand //Emma

2011-01-12 @ 19:11:22
Hemsida: http://rulesbyemma.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v