REDIGERADE ÖGON?

Foto: Frida Johansson | Modell: Emma (jag) | Nikon D5000 + silver reflex

Vi får många kommentarer om mina (Emmas) ögon. Att jag har redigerat de i photoshop m.m och jag vill bara säga att jag göt exakt likadant på alla mina porträtt bilder när det gäller ögonen. Det ända jag gör är att jag drar upp kontrasten inget mer. Det jag vill säga är att jag inte redigerar om min ögonfärg utan jag förstärker den bara.

Hoppas ni har fått ett klart svar nu :) 
/Emma



  E A P H O TO [foto & vardag]

Nu låter jag säkert gnällig och så eftersom du just skrev en förklaring, men vill inte låta taskig eller något, men på vissa bilder ser man tydligt att de är redigerade, och det är ju inte meningen så, utan att det ska inte se överredigerat ut, som det ser ut på flera av dina bilder, det ska bara se.. finare ut och ögonen ska dras åt mer uppmärksamhet eller hur jag ska säga! :-)

I headern är ett exempelt att du har förstärkt färgen liiiite för mycket.

Bättre lagom än för mycket! :-P



Kram!

2011-01-10 @ 17:08:44
Hemsida: http://eaphoto.blogg.se/

  E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Jo, självklart! Menade såklart inget illa, ni fotograferar jättebra och har en jättebra blogg jag följer troget på bloglovin! :)



Kram!

2011-01-10 @ 17:17:51
Hemsida: http://eaphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v