SVAR PÅ TAL

SVAR:
Hej Isabella! Tack för din kommentar.
Jag håller däremot inte med dig, jag lägger upp bilder på Frida max en gång per dag + att jag bara har en bild kvar på henne. Vi har denna bloggen för vår skull men såklart så gör ni läsare det så mycket roligare att skriva i bloggen. 

Jag har redan lagt upp ett vardags inlägg idag när jag bakar cupcakes, denna bloggen är en personlig fotoblogg så det kommer vara både bilder och vardag. Om du inte gillar vår blogg som den är så förstår jag om du inte vill läsa den, såklart så tycker vi det är synd men det är som det är... Det är många som gillar våra porträtt bilder, andra inte men då får du helt enkelt klicka förbi de eller något..

UPPD Okej, jag ska försöka lägga upp fler bilder i samma inlägg istället för att sprida ut de, men jag tycker ändå att det är vår blogg vi gör vår grej.

Och förlåt för att jag inte kan engelska så bra ;)
/Emma



  E A P H O TO [foto & vardag]

SV till Emma: Vilket photoshop har du? :-) Jag har photoshop cs3 och en bloggerska lärde mig ett jättesmart sätt så man lixom bara behöver ladda ner det och sen gör man speciellt (som tar noll sekunder extra) när man öppnar bilden i photoshop och när den är raw så kommer camera raw upp! :-)

Haha, kan förklara bättre om du har ett photoshop som "stödjer" camera raw direkt i photoshop! ;)

2011-01-15 @ 18:29:21
Hemsida: http://eaphoto.blogg.se/

  Isabella

Du har ju lagt upp bilder på Frida i flera veckor, de e helt sjukt ju. En gång per dag är jättemycket, max en gång i veckan men om jag skulle bestämma så skulle du bara gjort ett lite större inlägg med Fridas bilder. Lägg annars upp bilder på andra personer.



Träna fantasin och kom på andra saker att blogga om också, då blir det mycket roligare att läsa (jag kan lova att det är många läsare som tycker som jag, jag har faktiskt chattat med ett par av dom) det är bara vad jag tycker.

2011-01-15 @ 18:40:29


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v