MELODIFESTIVALEN FINALEN 2011

Låt: Egentligen ingen super bra låt men eftersom refrängen upprepas så fastnar den lätt på hjärnan.
Artist: Jag älskade Danny när jag var lite mindre men det är nog många som gillar honom fortfarande. Såklart så kör han sin vanliga höjning. Helt okej.
Show: Han är ju rätt så bra på att dansa så det blev ju bra. Det är alltid kul när det händer något i showen.
Slutsats: En av de bättre i finalen. Bjuder på show men gillar egentligen inte Danny väldans mycket.


Låt: Bra text, trallvänlig. Annars rätt tråkig.
Artist: Inte super bra på att sjunga men inte katastrof. 
Show: Ingen show bjöds det på här inte.
Slutsats: Okej, jag får ändå ta och säga att den är ok. Men passar absolut inte i Melofifestivalen.

Låt: Knäpp, annorlunda, rolig. När man hört den några gånger så blir den bättre. OH MY GOD, OH MY GOD!
Artist: Jag tyckte att han var rätt rolig när han var med i Idol men nu vet jag inte riktigt. Inte dålig inte bra.
Show: Show bjöds det på. det hände grejer hela tiden.
Slutsats: Annorlunda, passar kanske bra i tyskland? eller?

Låt: Usch..
Artist: ...
Show: Vet ej. Försöker väl likna Elvis?
Slutsats: Gillar inte Brolle, gillar inte låten, gillar inte showen.


Låt: Lindas vanliga typiska schlager låt.
Artist: Linda tycker jag ska vara med i Melodifestivalen men jag är osäker på henne.
Show: Gul klänning. Kommer inte ihåg mer.. OPPS!
Slutsats: Den var en schlager dänga och det är melodifestivalen hon tävlar i så bra.

Låt: Faktiskt ganska bra låt! Speciellt refrängen
Artist: Synd bara att det var Nicke som skulle sjunga låten.. eller okej han gjorde det okej.
Show: Ingen show här tror jag väl. 
Slutsats: Bra låt!

Låt: Bra låt! Bra blanding mellan rap och pop :)
Artist(er): Swingfly är helt ok! Tycker att han kunde bjuda oss på lite mer charm. CHRISTOFFER HIDING! BÄST! RÄDDAR LÅTEN!
Show: Bra show!
Slutsats: Favorit

Låt: SCLAGER DÄNGA HÄR MED!
Artist: Min mormor tycker jag är lik Sanna så då måste man väl gilla henne eller ;)
Show: Helt okej show tycker jag allt!
Slutsats: Bra schlager låt!

Låt: Kommer inte ihåg någonting från dessa tyvärr... 
Artist: ...
Show: ...
Slutsats: ...

Låt: Populär heter låten. Kanske lite barsnlig men men...
Artist: Tjejfavoriten här! Inte min favorit men han gör det väl alltid bra eller?
Show: Bra show, gillar dock inte det spränga glaset.
Slutsats: Bra artist, ok låt, bra show! :)

OPPS! Lät kanske lite dryg när jag bedömde låtarna(inte meningen)... Men alla tycker som de vill. Ingen var ris ingen var ros. Fast jag gillar Me and my drum! HEJA!

Vem hejar ni på ikväll? :D
/Emma






  S & L

Synd att Eric vann, tycker att Nicke Borg eller Swingfly skulle vunnit. Haha. Fin blogg förresten ;)

2011-03-13 @ 10:28:42
Hemsida: http://tattifnatt.blogg.se/

  S & L

Haha, såg de nu x)

2011-03-13 @ 10:40:51
Hemsida: http://tattifnatt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v