HERE COMES THE SNOW



Ett stort fet bevis på att vädret vill göra en galen! Man blev inte speciellt glad när man vaknade upp en vanlig tisdagsmorgon i början av Maj och inse att det snöar... Dagen innan hade Sofia & jag skojat om att om det skulle snöa så skulle jag få ett raseriutbrott, som tur för personerna i närheten så fick jag alldrig ett.

Men jag är iaf glad att det försvann ganska fort.
//Michan



  Maja - FOTO - Fotogeniquee

Oj, ja jag är verkligen glad att temperaturen här nere håller sig över tio på dagarna i alla fall.



Ni tar så fina bilder!

2011-05-04 @ 16:51:29
Hemsida: http://fotogeniquee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v