JAG VILL TILL BORLÄNGE DEN 30 JUNI



All Time Low kommer snart till Sverige!! :D Jag tänker lungt åka och se dem, fast de är en bit. Stockholm till Borlänge... Men jag ska se dom! När jag tänker på det så måste jag fråga om jag får boka biljetter snart. Jag tänker inte ta ett nej. NEVER!
//Michan



  Hanna

Jag tror nog att det är slutsålt... Min kusin köpte en biljett för ett par veckor sen och det fanns inte många kvar om jag förstod dem rätt

2011-05-30 @ 21:06:57
Hemsida: http://fotoasken.blogg.se/

  sofie

All time low är så bra! Jag ska dit och kolla! :D Jag bor i Borlänge så det är ju väldigt bra för mig :D

2011-06-02 @ 17:54:43
Hemsida: http://photobysofie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v