JAG HAR VARIT...

mobilkvallité -.-

Hejsan! Jag har inte bloggat på en och en halv dag och det är för att jag har varit på min käre vän Elsas land. Vi har firat henne och gjort massor med skoj. Här över får ni se lite grann utav det. :)
/Emma



  IDA

sv; tack! den kommer från monki :)

2011-09-03 @ 22:53:48
Hemsida: http://spotlights.blogg.se/

  Nora

Hej, skulle ni vilja länkbyta med mig?=)

2011-09-04 @ 10:18:17
Hemsida: http://happynora.blogg.se/

  agnes

Hej :)<3

Kan inte du emma göra en haul- video? Det var så längesedan. Älskar dina sådana eller visa dina favvo kläder ur din garderob.

2011-09-04 @ 13:23:41


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v