GREEN PANTS AND MORE


Godmorgon! Detta införskaffade jag igår när jag var i staden. Ett par gröna byxor som jag har letat efter ett tag, en svart top och en svart halsduk. Jag är riktigt nöjd! Allt är snyggare irl...
/Emma



  Emma

Vart kommer toppen ifrån? :)

2012-02-29 @ 18:28:51
Hemsida: http://emmaasphotos.blogg.se/

  MoaKaarlsson.

Vart har du köpt toppen & hur mycket gav du för den? :)

Och det ser mer ut som om byxorna är turkosa, toppen mörk blå och sjalen också mörkblå. Fast du kanske har redigerat bilden så det ser ut så? :)

kram.

2012-03-02 @ 16:31:35
Hemsida: http://moakaarlsson.blogg.se/

  Agnes

Hej, jag säger detsamma. Toppen var as- snygg! I WANT!

kan du säga i ett videoinlägg hur mycket den kostade och var du köpt den? Snälla. Haha jag och andra undrar liksom det.

Hoppas du ger svar iallafall. Kan inte du visa hur den ser ut på för jag vet ej riktigt hur man andvänder den. Kram Emma!

Älskar din och Michans blogg!

2012-03-03 @ 13:57:36

  Emelie

Snälla säg var byxorna komer ifrån, de var verkligen snygga! Matchar perfeket med toppen =))

2012-03-04 @ 13:38:39


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v