NÄSTAN LOV


Foto: Jag/Michan | Nikon D5000 | Nikkor 50mm f/1.8

Dagen började med snöfall med snöflingor större än 5 kronor och slutade med en värmebölja på 5+. Äntligen har våren kommit t.o.m snödropparna ^^

Imorrn är det sista skoldagen innan lovet, AWESOME!! 8D Men det betyder inte att jag ska låtsas om att det inte är No prov & So förhör imorgon... dags att fortsätta plugga.
//Michan



  Shelinda

Snö?! =O Här har det varit ösregn och storm inatt och på morgonen =P Sedan sol hela dagen faktiskt =D



Svar: Ja, det kan man ju ^^ Försöker lägga undan minst 1000 kr varje månad på mitt sparkonto, har faktiskt 15000 där redan (sedan augusti 2011) =D Fast har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med dem ännu. Just nu är det back-up ifall det skulle bli mycket utgifter någon månad. Det är mycket att tänka på när man flyttat hemifrån ^^ Än så länge har du funkat bra, så hoppas iaf att det fortsätter så. Då kanske jag och min sambo kan åka till London nästa år! =D



Kramar<3

2012-02-23 @ 22:20:51
Hemsida: http://shelindas.blogg.se/

  Evelina Meyer

Vilka grymt fina bilder !:D

2012-02-24 @ 09:24:07
Hemsida: http://evemey.blogg.se/

  Emma

Fina bilder!

2012-02-24 @ 17:45:47
Hemsida: http://emmaasphotos.blogg.se/

  tessan :)

ni tar jätte fina bilder, verkligen !

Jag har med en Nikon, ni skulle inte kunna lägga upp tips för just den kameran ? skulle va hur snällt som helst ! Har själv försökt lista ut lite olika saker, men nej det går tydligen inte haha .

2012-02-25 @ 00:08:12
Hemsida: http://tessansplace.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v