TÅGELITÅGET


Foto: Jag/Michan | Nikon D5000 | Nikkor 50mm f/1.8

Jag kan inte bara sitta stilla på ett tåg i flera timmar utan att göra något så kameran kröp fram efter lite läsning ur min nya fototidning. Har läst om så otroligt bra tips men jag har bara kommit till runt sida 30 av 148 så jag kan anta att det kommer ännu fler ^^

Nu sitter jag iaf hemma hos mormor & morfar och lyssnar på hur dom och mamma babblar på om allt möjligt i köket. Den lilla våningen av radhuset de bor i är så liten att man kan höra dem även om man inte försöker. Nu ska jag iaf försöka vara mer social, åker ju hem redan på onsdag. Vi ses!
//Michan



  Gabbi

Fin blogg :D Gör ni bloglovin'byten? :)

2012-02-27 @ 20:49:32
Hemsida: http://gabriellaita.blogg.se/

  Linääää

sv: Tack! :D

2012-02-27 @ 22:21:18
Hemsida: http://minradio.blogg.se/

  Felix

Han öppna bara bländaren så fota jag, så han är liksom på andra sidan ;)

2012-02-27 @ 22:48:07
Hemsida: http://hff.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v