TORSDAG



Hej hörrni! Ni anar inte hur mycket jag längtar till helg. Imorgon har vi en b-a-j-s redovisning om barnkonventionen. Visste ni hur mycket jag hatar att redovisa inför klassen? Ni får önska mig lycka till iallafall. Jag kan behöva det! 
/Emma



  josefin

fin blogg ni har! :)

2012-02-16 @ 19:36:00
Hemsida: http://josefiiinss.blogg.se/

  lovisa

jag hatar också att redovisa men tro det eller ej - det blir faktiskt mindre läskigt varje gång! i sexan ville jag typ dö, nu tycker jag nääääääästan att det ska bli spännande ;) I still don't like it men jag ser det som en utmaning för att bli bättre på det. Tro det eller ej, men jag satt faktiskt och hade debatt idag på svenskan. Hel läskigt först - askul sen! :D

2012-02-17 @ 19:51:13
Hemsida: http://lefoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v